dinsdag 5 november 2013

10 remarkable pictures

1)
For that carrot tan you always wanted;)
                                                                 

2)
                      Als ik hier teveel hummus eet, is er tenminste nog een winkel waar ik terecht kan;)

3)
                                                                      Toedeloe wc

4)
Op't strand: Swimming days for men and swimming days for woman


5)
Spy Shop: zeer populair in een land als Israël. Als ik iets voor iemand moet meenemen;).

6)
Restaurant met een (voor ons) speciale naam;)
7)
Plaatselijke ballenbad voor katten. Neenee, dit zijn kooien op straat waar je je plastiek moet weggooien. Nog specialer, het sorteren van glas: "just put it on the street and someone will pick it up". En 't is nog waar ook, een kwartier later is het weg. Mensen komen glas verzamelen in een winkelkar en ruilen het dan in voor statiegeld.

8)


9)
Man met borat-pak op't strand (sorry durfde niet dichterbij gaan;) en met mijn gsm had ik geen zoom-functie)


10)
                                                      In een lampenwinkel in Jaffa



2 opmerkingen:

  1. Zalige foto's!! En da verhaal van dat glas :D was dat in Genk ook maar!

    BeantwoordenVerwijderen